Weblog Fietsersbond afdeling Parkstad Limburg

Weblog van de Fietsersbond afdeling Parkstad Limburg

Voorzitter: Harrie Winteraeken: hwinteraeken@hotmail.com.
Secretaris e-mail: parkstadlimburg@fietsersbond.nl


Knelpunten op uw fietsroute kunt u bij de secretaris melden of via website www.fietsersbond.nl.

donderdag 20 januari 2011

Te gast bij TV Limburg - Limburg Vandaag

Op 21 januari ben ik te gast in het programma Limburg Vandaag van TV Limburg. Dit is een twee uur durend programma met onder andere interviews, muziek en een kok. Vandaag was de opname. Morgen wordt het uitgezonden vanaf 14.00 uur en daarna herhaald tot in de avond.
Het interview gaat over de Buitenring Parkstad Limburg en in het bijzonder het beroepsschrift van de Fietsersbond en duurt 7 minuten (en dat is best lang, vind ik). Mijn interview is aan het begin van het programma. Ik hoop dat ik ook een beetje overkom.

De kok uit Reuver maakte hertebiefstukjes met witlof en aardappelpuree. Het hert kwam uit de eigen kweek op een 4 hectare groot gebied. Dus geen jachtoffer en geen bio-industrie en wel lekker. Voor deze keer dus de aaibaarheidsfactor overwonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten